16.4.10

βυζι






σκεφτομαι το κεφαλι σου. ξαπλωναμε μαζι και με φιλουσες. αλλα δεν υπηρχε φιλι. πιεζες το αυτι σου κι εχυνε αυτο μυαλο-υγρα πανω στα ποδια μου κι αυτο ηταν φιλι για το ονειρο μου. η δουλεια σου στο ονειρο ηταν να μετρας τα τουβλα σε εκεινο το μεγαλο κτιριο με τα κοκκινα τουβλα γιατι καποιοι τα κλεβανε. και το κτιριο θα επεφτε μια μερα.


το κτιριο επεσε μια μερα . επεσες μια μερα κι εσυ. καρφωθηκε το πουλι σου στο στρωμα και βιδωθηκες ετσι στο κρεβατι. στην μερια μου. μαλακισμενο ανικανο μαλακοζώο. 


γλυκουλη


ζωον


μεθυσμενε χοντρομπαλα


βυζι


-------------


σε πειραζει να μην κανω μπανιο; μου αρεσουν τα μαλλια μου σημερα. και μου τελειωσε και το αποσμητικο. το ξοδεψα ολο το πρωι. και κραταει 24 ωρες αλλα αμα κανω μπανιο; 


-------------


φαε με γλυκουλη
φατον
φατονα


--------------


εκατον εικοσι τεσσερις χιλιαδες πεντακοσοι ογδοντα οκτω δισεκατομμυρια τηγανητοι μαλακες


πνιγομαστε


στο ιδιο αρνητικο φορτιο


οι γατες οσων εχουν γατες μας κοιτουν


και ρορονιζουν


---------------


τσοντα. βλεπεις μια τσοντα. βλεπω μονο το προσωπο σου. ουτε τι βλεπεις βλεπω, ουτε τι κανεις βλεπω. βλεπω μονο που δαγκωνεις το στομα σου και κοιτας πολυ σοβαρος την οθονη. ουτε ακουω. βλεπω μονο ενα ασπρο τετραγωνακι σε καθε σου ματι. εισαι η απολυτη καβλα. γλυκουλη.



Δεν υπάρχουν σχόλια: