11.5.10

σπιτι στο συννεφο



το συννεφο ειναι γκρι και στεγνο κι οταν βρεχει εκεινο ντρεπεται και κοκκινιζει για ενα λεπτο και παιρνει σχηματα που ποτε δεν θα καταλαβω και μετα γινεται παλι γκρι και μοιαζει απλα με συννεφο.


το πιο παραξενο πραγμα που ειδα ποτε μου σε συννεφο ηταν ενα σπιτι. αλλα δεν ηταν το συννεφο που θυμιζε σπιτι. ηταν ενα σπιτι πανω στο συννεφο. κανονικο. 


τετραγωνο με τριγωνη στεγη, τετραγωνα παραθυρα και ενα φωτιστικο που κρεμοταν απο το ταβανι και φαινοταν μεσα απο τον τοιχο. και με μια καμιναδα που εβγαζε αφρατο καπνο που εμοιαζε με συννεφο. και με ενα μονοπατι που ξεκινουσε απο την πορτα κι εφτανε μεχρι το χερι  μου που ψαχουλευε το χωμα.


γυριζω τοτε και σου λεω: βλεπεις εκεινο το σπιτι σε εκεινο το συννεφο;
και μου λες: ναι


Tι "ναι" καλε; Πώς "ναι" ? 




______



ολα τα πραγματα μπορουν να μοιαζουν σε συννεφα

αρκει να εχεις δει μια φορα ενα συννεφο που να μοιαζει σε κατι
για να μοιαζει αυτο το κατι, μετα, με συννεφο

δηλαδη εμενα ο σκυλος μου εμοιαζε λιγο με συννεφο γιατι μια φορα πριν απο 
πολλα χρονια ειχα δει ενα συννεφο που κααααπως εφερνε στον σκυλο μου. 
και τωρα θα ειναι δυο συννεφα στον ουρανο, σχεδον ιδια

Δεν υπάρχουν σχόλια: