24.1.11

το φαντασμα









Φοραω χοντρες μαυρες παυλες μπροστα στα ματια, να μη μ' αναγνωρισει το μεθαυριο.
_____
Οπως και να 'χει μαλλον θα σε αγαπω για παντα. Τα μαλακισμενα δοντια σου ποτέ. Τα μικρα ρουθουνια σου ποτέ.


Και θα ειμαι γυμνος. Κι εσυ θα φορας το πουκαμισακι σου αλλα τα ποδια σου θα ειναι θολα. Μια χαρα οπως παντα. Ετοιμος για γλεντι.
_____
Ολα τα χρωματα πανω σε αυτον τον πλανητη ειναι λαθος. Μονο το χρωμα καποιων πουλιων ειναι περιπου σωστο πανω σε αυτον τον πλανητη.
_____
Ξερναω λιπος μεσα στο ταξι. Ο οδηγος δεν φωναζει γιατι δεν ειναι εκει. Κανεις δεν ειναι στη θεση του. Στο διαολο ολοι. Αυτο λεω στην προσευχη μου:
Ολοι στο διαολο κι εσυ πιες πιες πιες πιες πιες πιες και παρε με τηλεφωνο.
_____
Χορευες κι εβλεπα μονο την ξανθια σου περουκα. Τιποτα αλλο δεν υπηρχε κατω απο αυτην. Τιποτα δεν υπηρχε πανω απο αυτην.
_____
Ενα τεταρτο απο καθε εντομο μου ανηκει.


Κι ο ηλιος ειναι μονο ενα φαντασμα.
_____
Αυτο λεω στην προσευχη μου:
Να φυτρωνει ενας κιτρινος υποτιτλος κατω απο το στομα σου καθε φορα που θα λες


«Εισαι πολυ γλυκος. Να, ετσι οπως κρεμονται διαφορα πραγματα απο την τσεπη σου και μαθαινω για σενα χωρις να αναρωτηθω»


καθε φορα που θα λες


«Θα μυριζω πιο ομορφα τωρα μετα απο 'σενα»


και η μυτη σου να ανοιγει


_____
Ενα τεταρτο απο καθε εντομο μου ανηκει


Κι ο ηλιος ειναι μονο ενα φαντασμα. Αυτο λεω στην προσευχη μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: