30.8.11

ΤΟ ΨΑΡΙ




το μονο που ξερω γι αυτο το ψαρι
ειναι οτι πρεπει να το ψησω στους 225 βαθμους


δεν ξερω αν πρεπει να το αποψυξω πρωτα
αν μπαινει στις αντιστασεις ή στον αερα


ξερω μονο να διαβαζω τις οδηγιες
οχι και να τις καταλαβαινω


δεν θελω να φαω αυτο το ψαρι
θελω να το πατησω με το πηρουνι μου
να το λιωσω μεχρι να περασει η ωρα
περασει η μερα
περασει το καλοκαιρι
περασει η χρονια αυτη
και με βρει ο γενναρης κατω απο το παπλωμα μου
τα ποδια εξω
σαν να τρεχω κοιμαμαι
με εχω δει
με εχουν δει κι αλλοι
αλλα δεν το θυμουνται
κανεις δεν θυμαται 


τον μαρτη θα ερθουν τα γενεθλια μου


θα βγαλω την ιδια τουρτα
αλλα θα κοψω μεγαλυτερα κομματια
γιατι θα ειμαστε λιγοτεροι

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

τουλάχιστον εσύ στάθηκες πιο τυχερός...εγώ δεν χρειάστηκε να κόψω ούτε ένα μεγάλο κομμάτι...την έφαγα μόνος μου...αυτό θα πει κατάντια!