9.12.11

blogovision #11 (γιακωβος)

αν δεν χορευες μπλουζ με καποιο κοριτσι, ησουν αδερφη. 

Σε καθε διαλειμμα, κρυβομασταν καπου με την Ποπη και τραγουδουσαμε. Τραγουδια απο την χορωδια ή το Κερδισαμε του Καλλιρη. Εκεινο με την Λορνα



11.
Uh Huh Her - Nocturnes




Ενα παπλωμα απο αφισες της Κατερινας και του Αφισοραματος. Τρυπουλες στη μεση απο τα συρραπτικα.


Ειμαι απο κατω, μαζι με τον ροζ ιπποποταμο μου. 

Το στομα μου ειναι ανοιχτο γιατι εχω χωσει ενα χαρτονακι αναμεσα στα μπροστινα μου δοντια, μπας κι αποκτησω κενο σαν κι εκεινο της Marie Fredriksson.


υ.γ.
Με καποιον τροπο θελω να αναφερθω και στην Belinda Carlisle. Την A woman and a man Μπελιντα ομως. Δεν μου'ρχεται κατι.







20. Miss Li - Beats & Bruises 
19. Florrie - Experiments
18. Florence and the Machine - Ceremonials 
17. Kakkmaddafakka - Hest 
16. Younger Brother - Vaccine 
15. Puressence - Solid State Recital 
14. Tapes n' Tapes - Outside
13. Twin Sister - In Heaven
12. Clare Maguire - Light After Dark




Δεν υπάρχουν σχόλια: