9.12.11

blogovision #12 (γιακωβος)


Ροδος, Ιουλιος. Εχω κατεβει για λιγες μερες να δω τους γονεις μου γιατι τον Αυγουστο θα τον περασω στη Βιεννη, με τον Παναγιωτη. Οι μερες δεν περνουν. Καθε μεσημερι κατεβαινω στην παραλια μονος μου.  Περπατω στον χωματοδρομο πανω απο τα βραχια. Οταν φυσαει, που παντα φυσαει, το νερο ψεκαζει τη μουρη μου και δροσιζομαι. Εχω βγαλει την μπλουζα μου και φοραω το σακιδιο μου μπροστα, σαν μαρσιπο, γιατι η πλατη μου ειναι ιδρωμενη. 


Clare Maguire - Light After Dark






Πεταω ενα ξυλαρακι στο αερα και το φωτογραφιζω την ωρα που πεφτει. 100 φορες. Μεχρι να φτασω στη σπηλια που αραζω συνηθως, ακουω το Light after dark. Απο πανω περνουν αεροπλανα. Ενα καθε λεπτο. Τραγουδαω δυνατα, φωναζω, αλλα δεν με ακουω. Ο αερας μπαινει στο στομα μου.






20. Miss Li - Beats & Bruises 
19. Florrie - Experiments
18. Florence and the Machine - Ceremonials 
17. Kakkmaddafakka - Hest 
16. Younger Brother - Vaccine 
15. Puressence - Solid State Recital 
14. Tapes n' Tapes - Outside
13. Twin Sister - In Heaven



Δεν υπάρχουν σχόλια: