7.12.11

blogovision #14 (ludopatini)


14. Clap Your Hands Say Yeah - Hysterical

Χωρίς την άγνοια κινδύνου των πρώτων αγωνιστικών που είχα ως σταχτοπούτα στη διοργάνωση, και φτάνοντας πλέον στο κρίσιμο νούμερο 14, ο φόβος έχει κυριεύσει για τα καλά την τρυφερή ψυχή μου για το κράξιμο που θα ακολουθήσει. Εχμ, not. Βασικά διασκεδάζω τις αντιπαραθέσεις που οδηγούν αργά και σταθερά την παρέα μου στο ξεμάλλιασμα, όσο δε αφορά τους Clap Your Hands Say Yeah, στέκομαι βράχος πλάι τους. Ο βασικότερος λόγος είναι πως κάθε φορά που ακούω το Misspent Youth, ίσως από τα αγαπημένα μου κομμάτια της χρονιάς, ερωτεύομαι τον απέναντί μου στο μετρό, στο γραφείο, στο φανάρι, στο πικ νικ. Αν υπολογίσεις ότι έχω ακούσει το Misspent Youth 200 φορές, άντε το 1/3 να ήταν στο δρόμο, έχω ερωτευτεί 66,66 ράντομ άγνωστους όλων των ηλικιών, εθνικοτήτων και σεξουαλικών προτιμήσεων. Το γεγονός αυτό δε μου επιτρέπει να κάνω τη χειρουργική κριτική που κάνουν φίλοι και συν-μπλογκοβιζιονίστας, ότι δηλαδή «αχ πού είναι οι CYHSY του 2005, εκείνοι ήταν CYHSY» και να αφήσω απ' έξω αυτόν τον σπαρακτικο δίσκο που θα μπορούσα να ακούω σε συνεχή λούπα κάποιες μέρες του μήνα -όχι απαραίτητα τις δύσκολες. Δεν ξέρω τι ακούτε εσείς σε αυτό το lp, εγώ ακούω έναν λυγμό. And I clap my hands and I say yeah









15. Crystal Stilts - In Love With Oblivion
16. The Cults - The Cults
17. Destroyer - Kaputt
18. Acrylics - Lives and Treasures
19. Dum Dum Girls - Only In Dreams
20. Adele - 21






Δεν υπάρχουν σχόλια: