19.12.11

blogovision #2 (γιακωβος)

Αυτο το ονειρο το εχω κληρονομησει απο την μητερα μου. 


Στεκομαι στην αμμο, κοντα στο νερο. Η παραλια ειναι αδεια και ειμαι μονος μου. Μαλλον ειναι απογευμα. Η θαλασσα φουσκωνει και ενα τεραστιο κυμα σηκωνεται. Το βλεπω να πλησιαζει αλλα δεν κουνιεμαι.  Δεν προσπαθω. Το ξερω ομως οτι δεν μπορω να φυγω. 
Σκοτεινιαζει σαν να γινεται εκλειψη. Το κυμα εχει φτασει στην ακτη. Το κοιταζω. Παιρνω μια βαθια ανασα, αλλα δεν μπορω να την ολοκληρωσω.


Ξυπναω.


Τις περισσοτερες φορες βλεπω εμενα κατω απο την σκια των ορθιων νερων. Καποιες αλλες ομως, βλεπω εκεινη. Ειμαι εννεα χρονων και την παρακολουθω απο το μπαλκονι του ξενοδοχειου, την ωρα που σηκωνεται το κυμα μπροστα της. Προσπαθω να φωναξω, αλλα η φωνη μου ειναι λεπτη και την σκεπαζει το βουητο.








2.
Glasvegas - EUPHORIC /// HEARTBREAK \\\








Υπαρχει ενα κυμα στον τιτλο αυτου του δισκου. O τραγουδιστης λεει οτι οι καθετες γραμμες συμβολιζουν την στιγμη που το κυμα σηκωνεται ψηλα και την στιγμη που αυτο σκαει στη στερια. 










20. Miss Li - Beats & Bruises 
19. Florrie - Experiments 
18. Florence and the Machine - Ceremonials 
17. Kakkmaddafakka - Hest 
16. Younger Brother - Vaccine 
15. Puressence - Solid State Recital 
14. Tapes n' Tapes - Outside 
13. Twin Sister - In Heaven 
12. Clare Maguire - Light After Dark 
11. Uh Huh Her - Nocturnes 
10. Scott Matthew - Galantry's Favorite Son 
09. Chapel Club - Palace 
08. Big Scary - Vacation
07. Lady Gaga - Born this Way
06. Jason Bajada - The Sound your Life Makes 
05. Lykke Li - Wounded Rhymes
04. Of Monsters and Men - My Head is an Animal
03. Adele - 21



Δεν υπάρχουν σχόλια: