16.12.11

blogovision #5 (γιακωβος)

ΠΡΟΣΟΧΗ, ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΛΙΣΤΡΑΕΙ
(και ειναι μελούρα)




Μισω το χιονι. Το μισω πολυ. Οχι στις ταινιες, οχι σαν ιδεα. Μισω το χιονι κατω απο τα ποδια μου. Ειχα γραψει σε αυτο «Σ'αγαπαω βλακα» τοτε που το ειχε στρωσει στο Θησειο. Φλεβαρης του 2008. 


Υστερα πηγε σπιτι του -καπου στο Ιλιον- κι εγω στο δικο μου. Αναψα τον υπολογιστη. 
Μετα απο λιγη ωρα ημουν παλι εξω, στο δρομο. 
Περπατησα, περασα απο περιοχες που μαλλον δεν ειχα ξαναδει ή που δεν αναγνωριζα μεσα στην ηρεμια. 
Μια ατελειωτη παγωμενη κατηφορα.
Κρατιομουν απο τις βιτρινες για να μην πεσω, βεντουζωνα τα χερια μου στα τζαμια και πηγαινα. Τα σκυλια μπερδεμενα, γλιστρουσαν οπως κι εγω. Σηκωσα ενα στα χερια μου και το πηγα παρακατω. 
Ανεβηκα σε μια γεφυρα πανω απο τις γραμμες του τρενου και τον περιμενα.  
Ακουγα το Danko των Abbie Gale
Ουτε ενα αυτοκινητο. 
Μονο το χιονι φαινοταν. 
Κι εκεινος που πλησιαζε.
Σκουπισα τις μυξες μου την ωρα που ανεβαινε τα σκαλια κι εβγαλα τα γαντια για να χωρεσουν τα χερια μου στις τσεπες μου.  «Τα ξερω ολα. Πριν απο λιγο μου ειπε τι κανατε


Lykke Li - Wounded Rhymes






Το I follow rivers το ακουσα πρωτη φορα με ανοιχτο στομα. Υστερα βγηκε το βιντεο. Θριλερ. 
Και μονο που την βλεπω να τρεχει πανω στο χιονι, μου κοβεται η ανασα. 
Ενταξει, η Lykke τρεχει σε καποιο παραλογο νησι στη Βαλτικη Θαλασσα και στο τελος φτανει σε μια παραλια, ενω εγω ετρεχα καπου στα Πατησια κι εφτασα μεχρι μια πεζογεφυρα πεντε δρομους κατω απο την Αχαρνων.   
Ομως νιωθω τα ποδια μου βρεγμενα και ξυπναει μεσα μου ενας παλιος θυμος που νομιζα οτι ειχα ξεπερασει. 
Για καιρο, οποτε ακουγα αυτο το τραγουδι σε καποιο μπαρ ή σε καποιο παρτυ, δακρυζα. Χωρις να χανω απαραιτητα το κεφι μου. Απλως δακρυζα. (Βεβαια εγω δακρυζω και με το «Για να μπεις μες στο κλαμπ κανε ΝΤΟΥ», οπως ανακαλυψα προσφατα, αλλα γι'αυτο το φαινομενο θα μιλησω στην επομενη blogovision, καλα να 'μαστε.)
Ευτυχως το ρεμιξ του αρχισε να ακουγεται μεχρι και στα σουπερ μαρκετ, οπότε λοβοτομηθηκε εκεινος ο παλιος θυμος και τον χασαμε απο παρεα.


Δεν βαζω το βιντεο γιατι ολοι το εχετε χιλιοδει και χιλιοακουσει. Στη θεση του θα βαλω μια σελιδα απο το αρχειο μου για να δειτε οτι μπορει να γινομαι μελο, αλλα εχω στοιχεία.


Το πρωτο θα μας στοιχειωνει 








Στη γέφυρα:

 





20. Miss Li - Beats & Bruises 
19. Florrie - Experiments 
18. Florence and the Machine - Ceremonials 
17. Kakkmaddafakka - Hest 
16. Younger Brother - Vaccine 
15. Puressence - Solid State Recital 
14. Tapes n' Tapes - Outside 
13. Twin Sister - In Heaven 
12. Clare Maguire - Light After Dark 
11. Uh Huh Her - Nocturnes 
10. Scott Matthew - Galantry's Favorite Son 
09. Chapel Club - Palace 
08. Big Scary - Vacation
07. Lady Gaga - Born this Way
06. Jason Bajada - The Sound your Life Makes





Δεν υπάρχουν σχόλια: