13.12.11

blogovision #8 (γιακωβος)

Θελω να σας πω οτι σε αυτην την θεση σκεφτομουν να βαλω την Αλεξια και το Re-be για εναν και μονο στιχο ενος και μονο τραγουδιου απο τα πεντε χιλιαδες που εχει συνολικα ο τριπλος δισκος (ολα διαρκειας μεταξυ 10 λεπτων και 10 ετων, τιγκα στα παραξενα φωνητικα, την κυπριακη προφορα και την ουμπερπαραγωγη. Στοιχεια που μου αρεσουν, αλλα για κανα τετραλεπτο τραγουδι αγαπης. Οχι για ολοκληρο comeback). 
Κι επειδη ειμαι μοιρασιαρης αντρας, εγω τον στιχο θα τον γραψω για να μην το εχω απωθημενο.


Παντα σ'αγαπουσα. Ζουσα δεν ζουσα.


οκ παμε παρακατω τωρα.


8.
Big Scary - Vacation






Λοιπον, εγω δεν βγαινω απο το σπιτι μου πολυ. Τον Νοεμβρη τον περασα βλεποντας και τις 7 σεζον Grey's Anatomy αναποδα. Απο την εβδομη στην πρωτη δηλαδη. 
Παραλληλα εβλεπα και τα καινουρια επεισοδια της ογδοης, καθε Παρασκευη ξημερωματα. Ε, σε ενα απο αυτα (το εβδομο νομιζω) ακουγεται το Μix Τape


Αν ειχαμε 2000 κι οχι 2011, την επομενη μερα θα πηγαινα στο δισκαδικο, θα επιανα τον πωλητη και θα του μουρμουρουσα την μελωδια. Αν ημουν τυχερος, θα μου εβρισκε τον δισκο. Αλλα επειδη εχουμε 2011, μεσα σε δεκα λεπτα ειχα ανακαλυψει το Vacation, το ειχα κατεβασει, τα φωτα στον δρομο ειχαν σβησει κι ακουγα το Rolling By.









20. Miss Li - Beats & Bruises 
19. Florrie - Experiments 
18. Florence and the Machine - Ceremonials 
17. Kakkmaddafakka - Hest 
16. Younger Brother - Vaccine 
15. Puressence - Solid State Recital 
14. Tapes n' Tapes - Outside 
13. Twin Sister - In Heaven 
12. Clare Maguire - Light After Dark 
11. Uh Huh Her - Nocturnes 
10. Scott Matthew - Galantry's Favorite Son 
09. Chapel Club - Palace







Δεν υπάρχουν σχόλια: