12.12.11

blogovision #9 (γιακωβος)

Στο βουνο ειναι ενας δρομος που μας βγαζει στο διαστημα. 

Περναμε απο εκει, μετα την Κυριακατικη βολτα. 
Πανω απο τα δεντρα ειναι για λιγο ακομη μερα, αλλα απο κατω εχει νυχτωσει εδω και χρονια.
Για ωρα οι στροφες δεν σε αφηνουν να τρεξεις, ομως καπου η ασφαλτος ισιωνει. 


«Κρατησου» μου λες.
Απο μεσα μου, κρατιεμαι απο 'σενα. 
Απ' εξω μου, απλως μαζευω λιγο τα ποδια μου. 
Πηγαινουμε με χιλια εκατομμυρια χιλιομετρα την ωρα. 
Μπροστα μας, αριστερα και δεξια, ειναι αυτα τα ασημενια φωτακια που χανονται οταν περναμε απο διπλα τους. 
Θα πεταξουμε. 
Θα φυγουμε.

9.
Chapel Club - Palace



«Σταματησαμε;»
«Οχι», μου λες. «Ετσι ειναι.»










20. Miss Li - Beats & Bruises 
19. Florrie - Experiments 
18. Florence and the Machine - Ceremonials 
17. Kakkmaddafakka - Hest 
16. Younger Brother - Vaccine 
15. Puressence - Solid State Recital 
14. Tapes n' Tapes - Outside 
13. Twin Sister - In Heaven 
12. Clare Maguire - Light After Dark 
11. Uh Huh Her - Nocturnes 
10. Scott Matthew - Galantry's Favorite Son





Δεν υπάρχουν σχόλια: