6.12.12

blogovision #15 (by γιακωβος)



Οταν ημουν παιδι εκανα πολυ ευκολα καινουριους φιλους.

Το Αβοκαντο για παραδειγμα.

Μιλουσαμε με τις ωρες με το Αβοκαντο. Εβγαζα το κεφαλι μου απο το παραθυρο του σαλονιου, σιγουρευομουν οτι το Αβοκαντο κρεμοταν ακομη απο το δεντρο κι αρχιζαμε την κουβεντα, σαν δυο γειτονες με αντικρυστα μπαλκονια. 

Δεν μιλουσαμε για προβληματα. Ημουν ξεγνοιαστος εκεινα τα χρονια, αρα μαλλον γελουσαμε την περισσοτερη ωρα. 

Δεν θυμαμαι πώς τελειωσε αυτη η φιλια. Υποθετω θα γυρισα μια μερα σπιτι απο το σχολειο, θα ανοιξα το παραθυρο και το Αβοκαντο δεν θα ηταν εκει. 

Αλλωστε τοτε δεν ειχε και τοση σημασια πώς αρχιζαν και πώς τελειωναν τα πραγματα. 

Οταν χαθηκαμε με το Aβοκαντο, αρχισα να κανω παρεα με τα Χνουδωτα Γρομπαλακια. Τα τραβουσα απο την κουβερτα, τα εβαζα μεσα στον αφαλο μου ή μεσα στο αυτι μου και μετα προσπαθουσα να τα βγαλω. Με τα Χνουδωτα Γρομπαλακια δεν μιλουσαμε, μονο παιζαμε.

Οταν μεγαλωσα, αρχισα να παιζω με τους ανθρωπους. Χωρις να το ξερουν. Περπατουσα στο δρομο και τους παρατηρουσα. Τους φανταζομουν να κουβαλουν πανω απο τα κεφαλια τους, Μεγαλα Μαυρα Πλαισια. Σαν να με βοηθουσαν να μετακομισω απο την ηλικια μου σε καποια αλλη ηλικια. Γιατι τα Μεγαλα Μαυρα Πλαισια που σηκωναν, ηταν ολα δικα μου. 

Ενα Πολυ Νωρις το Πρωι, μεγαλος πια, ξεκινησα απο το σπιτι μου για καπου Πολυ Σημαντικα και ημουν Πολυ Αγχωμενος και Πολυ Φοβισμενος. 

Οταν μπηκα στο Μετρό ηταν ακομη νυχτα αλλα οταν βγηκα ηταν πια μερα κι ετσι μπορουσα να ακουσω μουσικη. 

Φορεσα τα ακουστικα μου και μεσα σε λιγα δευτερολεπτα θυμηθηκα τα Χνουδωτα Γρομπαλακια. Που, ενω ηταν τοσο ευθραυστα και απαλα, εκαναν τοση φασαρια οταν τα εβαζα στα αυτια μου. 

Καποιο Γρομπαλακι ηταν ακομη μεσα στο αυτι μου, απο τοτε. Την τρυφεροτητα και το χαος στο κεφαλι μου, τα ρυθμιζε παντα αυτο.

Κοιταξα γυρω μου και ειδα ανθρωπους να κρατουν Μεγαλα Μαυρα Πλαισια πανω απο τα κεφαλια τους. Αναρωτιομουν πού τα ειχαν βρει και πού τα πηγαιναν. 

Εβγαλα τα ακουστικα και τοτε εξαφανιστηκαν τα Μεγαλα Μαυρα Πλαισια και οι ανθρωποι που τα κουβαλουσαν. Τα εβαλα ξανα και τους ειδα παλι μπροστα μου. Το Χνουδωτο Γρομπαλακι στο αυτι μου, ειχε μολις βρει εναν καινουριο φιλο.


η κουβερτα με τα Χνουδωτα Γρομπαλακια




15. Perfume Genius - Put Your Back N 2 It















16. The 2 Bears - Be Strong
17. Stagnant Pools - Temporary Room
18. All will be Quiet - On the First Day
19. Exitmusic - Passage
20. Wymond Miles - Under the Pale Moon



Δεν υπάρχουν σχόλια: