5.12.12

blogovision #16 (by γιακωβος)



κειμενο με τοποθετηση προϊοντος

Hταν κλεισμενος στο δοκιμαστηριο για ωρα. Τον περιμενα να τελειωσει για να μπω να μαζεψω τα ρουχα, να τα κρεμασω στη θεση τους και μετα να παω στον τριτο οροφο να συγυρισω γιατι σιγουρα θα μου τον ειχαν κανει μουνι. Ηλπιζα να του αρεσαν ολα για να τα παρει οπως ηταν και να φυγει για το ταμειο. 


Τον ακουσα να μαζευει τις κρεμαστρες κι επιασα το Airwick Ocean Fresh γιατι ηταν καλοκαιρι ακομη και δεν τον ειχα δει και μπορει να ηταν τουριστας και εννεα στους δεκα τουριστες ερχονταν να ψωνισουν εχοντας μολις τιμησει τρια souvlaki με tsatsiki.

Η κουρτινα ανοιξε. Αφησα κατω το Airwick Ocean Fresh. Μου χαμογελασε. Μαλλον του χαμογελασα κι εγω κι ανεβηκε στο ισογειο. 

Μπηκα στο δοκιμαστηριο κι ετσι οπως τιναξα μια απο τις μπλουζες για να ξετρυπωσω τα μανικια... μου'ρθε.  

Βεβαιωθηκα οτι δεν υπηρχε πελατης εξω κι εκλεισα την κουρτινα. Εφερα την μπλουζα στο προσωπο και την μυρισα. 

Μυριζε τοσο ομορφα, σαν να ειχε μολις πλυθει σε ενα ποταμι στον παραδεισο, με σαπουνι φτιαγμενο απο ουρανιο τοξο, αφρο κυματων και σεξ και να ειχε στεγνωσει απλωμενη για ενα μεσημερι σε καποιο χρυσο λιβαδι αναμεσα σε δυο συννεφα. Και σεξ.

Σκεφτηκα να την αγορασω, αλλα με ποια δικαιολογια; Οτι ημουν part time πωλητης - part time ανωμαλος; 

Την φυλαξα στο τραπεζακι και μεχρι να σχολασω ειχα ξεχασει τι δουλεια ειχε εκει (γιατι με ειχαν κανει εξαλλο στον τριτο οροφο) και ετσι την εβαλα στη θεση της.

Λιγες μερες μετα, ηρθε παλι. Χαμογελαστος, καλοχτενισμενος κι αμιλητος. Του ειπα «καλησπερα» για να ξερω: Ειναι ελληνας; Θα κανουμε οικογενεια; «Hello» μου ειπε. Δεν θα καναμε οικογενεια. 

Μπηκε στο δοκιμαστηριο με τεσσερα μακο μπλουζακια. «Κανε να μην του αρεσουν» σκεφτομουν οσο περιμενα απ'εξω, ταχα μου απασχολημενος, μην τυχον και προλαβει να μπει αλλος πελατης μετα. 

Βγηκε κρατωντας το ενα απο τα τεσσερα μακο. Μου χαμογελασε. Μαλλον του χαμογελασα κι εγω κι ανεβηκε στο ισογειο. 

Χωθηκα αμεσως στο δοκιμαστηριο. Εφερα ενα απο τα μπλουζακια στο προσωπο κι εκλεισα τα ματια. 

Ονειρευτηκα πως ημασταν σε καποιο μεγαλο κλαμπ καπου στο εξωτερικο και χορευαμε με τις ωρες κι ειχε βγαλει την μπλουζα του γιατι ειχε ιδρωσει και μου την ειχε δωσει να την κραταω και πανω εκει που μου θα μου ελεγε να παμε σπιτι, ακουσα βηματα στις σκαλες. Ανοιξα την κουρτινα και εκανα οτι μαζευω κρεμαστρες.


16. The 2 Bears - Be Strong
















#17 Stagnant Pools - Temporary Room 
#18 All will be Quiet - On the First Day 
#19 Exitmusic - Passage 
#20 Wymond Miles - Under the Pale Moon






Δεν υπάρχουν σχόλια: