16.12.12

blogovision #6 (by ludopatini)




No 6 Soko - I thought I was an alien

Ι'm a recovering addict and sometimes I relapse

Σκεφτόμουν χθες ποιόν έχω ερωτευτεί περισσότερο στη ζωή μου. Ηταν μια δύσκολη ερώτηση. Οχι ποιόν αγάπησα περισσότερο, ποιόν θεώρησα αγόρι της ζωής μου, με ποιόν ήρθα πιο κοντά, έκανα καλύτερο σεξ, πέρασα περισσότερα ή θα επέλεγα ιδανικά να περάσω το υπόλοιπο μου μαζί του. Δεν έχει καν σημασία αν τώρα πια τον έχω εντελώς ξεπεράσει. Αλλά ποιόν ερωτεύτηκα πιο πολύ από τους άλλους, όσο κι αν κράτησε, αυτόν που το να είμαι ερωτευμένη μαζί του με έκανε πιο ευτυχισμένη, αυτόν με τις περισσότερες πεταλούδες.     
Ποιός σε ρώτησε, θα μου πείτε. Θα σας πω. Η Soko με ρώτησε. Ενα κορίτσι με προφορά σαν αυτής της γαλλιδούλας στο pulp fiction που ο μπρους γουίλις φώναζε τούλιπ, γιατί ακριβώς αυτό ήταν, μια εύθραστη τουλίπα, αυτό που όλα τα κορίτσια θέλουν να είναι έστω για λίγο για τον μπρους γουίλις τους, αυτό το κορίτσι που είναι κι αυτό μια εύθραυστη τουλίπα που έκανε ένα δίσκο που και στα 15 τραγούδια του (ναι 15) κάνει ξανά και ξανά την ίδια ερώτηση: για ποιόν το τραγουδάς αυτό; για ποιόν το τραγουδάς αυτό; για ποιόν το τραγουδάς αυτό; 
Ε με ξάφνιασε η απάντηση.



And I fall for you like a fool for gold cause you look so pure and I love your voice, I can hear the cracks of your youthful heart and it makes me want to be a part of that








#7 Grizzly Bear - Shields
#8 Electric Guest - Mondo
#9 The Heavy - The Glorious Dead
#10 Twin Shadow - Confess
#11 Lawrence Arabia - The Sparrow
#12 Jessie Ware - Devotion
#13 Rufus Wainwright - Out of the game
#14 Pan Pan - That pink dot up in the sky
#15 Lambchop - Mr M
#16 Menomena - Moms
#17 Perfume Genius - Put your back N2 lt
#18 Porcelain Raft - Strange Weekend
#19 Chromatics - Kill for love
#20 Heartless Bastards - Arrow
  



Δεν υπάρχουν σχόλια: