30.12.20

το σπιτι αυτο

 





ζηλευω το φως

στους ανθρωπους


στα σπιτια τους 

στα σωθικα τους


κατι κοιλιτσες

 λαμπες νυκτος

που αναβουν σαν περνας απο κοντα τους


και κατι ματια  επιγραφες

που δειχνουν παντα την πλησιεστερη εξοδο


πώς το κανουν;


και πώς μπορει να το αντιγραψει καποιος;



τ ο   σ π ι τ ι   α υ τ ο  θελω να μαθω πώς διαολο να το φωτισω κι αλλο

που ’χει ψοφησει τα φυτα μου,

 ακομη και τα ψευτικα,          η σκια μου


και πώς να κανω τους καθρεφτες 

σωστες παγιδες για τον Ηλιο


χωρις το σωμα μου να πολλαπλασιαζουν 

λες και συγκατοικω  

με ξενους που μου μοιαζουν


κι ας καταπινουν ολη μου την ομορφια

και ολη μου την ερημια

κι ας σπανε καθε μερα 

απο αυτην την συννοσηροτητα



σαν να εξαρταται απο το αιμα μου

η ανθρωποτητα


θα προσεχω οταν μαζευω τα γυαλια









Δεν υπάρχουν σχόλια: