28.3.23





Μου έστειλε ένας τύπος στο Grindr. 

Πολύ όμορφος στις φωτογραφίες. 

 Το όνομα του προφίλ του ήταν τρία εμότζι: Μια γροθιά, μια μουσούδα γουρουνιού και κάτι άλλο που δεν θυμάμαι τώρα. Ξεκάθαρες προθέσεις πάντως. 

Ήταν αργά και γυρνούσα σπίτι εξαντλημένος και δεν είχα ούτε κουράγιο ούτε και καύλες, γιατί τώρα τελευταία δεν έχω ποτέ ούτε το ένα ούτε το άλλο, αλλά μου έστειλε location κι ηταν στην διαδρομή μου κι εγώ αν κάτι βρεθεί μπροστά μου, δεν μπορώ να πω όχι. 

Πήγα στο airbnb του. Ακόμη πιο όμορφος από κοντά, ένα μισοτελειωμένο ποτήρι με χυμό στο τραπεζάκι, έβγαλα κάποιο συμπέρασμα αλλά μπορεί να ήταν και σκέτος χυμός. 

Δεν είπαμε πολλά, άρχισα να τρώω τον κώλο του με μανία γιατί η τρύπα του ήταν χαλαρή με έναν τρόπο που πρόδιδε ότι είχε περάσει καλά το Σαββατοκύριακο και μετά τον γάμησα. 

Έχυσα μέσα του, μέσα σε δύο λεπτά, ξαφνικά, στο τσακ πρόλαβα να τον ενημερώσω για να πάρω βιαστικά την συγκατάθεση του, την ικεσία, από το βλέμμα του. 

 Του είπα χωρίς να ντρέπομαι «Σόρρυ είχα πολύ καιρό να κάνω σεξ» και μου είπε ότι ήταν τέλειο. 

Λαχανιασμένοι και οι δύο, αρχίσαμε να μιλάμε. 

Με ρώτησε για το τατουάζ που με ρωτάνε όλοι όσοι είναι από το Ισραήλ, του είπα για την καταγωγή μου, την γιαγιά μου, μιλήσαμε για θέατρο, του είπα το όνομα μου και μιλήσαμε για τον Ιακώβ και για το πώς περιγράφεται η γέννηση του, μου είπε το δικό του όνομα το οποίο ευτυχώς δεν ήταν το όνομα του πατέρα μου ή του μεγάλου μου αδερφού, γιατί μου έχει συμβεί και αυτό, είχα κάνει τρίο με δυο τύπους, ο ένας είχε το όνομα του πατέρα μου και ο άλλος το όνομα του αδερφού μου, αλλά ευτυχώς και με εκείνους είχαμε συστηθεί αφού είχαμε χύσει πρώτα, όπως συνηθίζεται δηλαδή. 

Ύστερα του έδειξα το άλλο μου τατουάζ που έχω στα εβραϊκά. Μου είπε: 

 «Δέντρο; Γιατί δέντρο;» 

Του είπα ότι μου αρέσουν τα δέντρα. 

Το γυρνάω σε ενεστώτα τώρα. 

Με ρωτάει ποια δέντρα μου αρέσουν, και του λέω ότι μου αρέσουν όλα αλλά πιο πολύ οι σημύδες, οι οξιές και οι κέδροι. 

«Το όνομα μου σημαίνει κέδρος» λέει έκπληκτος. 

Το πουλί μου τεντώνεται γίνεται πέτρα. 

Του λέω «Θα σε γαμήσω ξανά». 

Ανοίγει τα πόδια του και βλέπω τα χύσια μου από πριν να στάζουν από την τρύπα του. 

Τα ρουφάω με το στόμα και μετά χώνω τον πούτσο μου μέσα του. 

Τον γαμάω πολύ άγρια. Χύνω, όχι τόσο γρήγορα αυτήν τη φορά και λαχανιασμένος με τα μάτια γουρλωμένα από την έκπληξη και την έκσταση μου λέει: 

«Μου αρέσει που πριν από λίγο μιλούσαμε για τον τάφο της Εβραίας γιαγιάς σου» 

Του λέω ότι συνήθως σκέφτομαι την γιαγιά μου όταν ΔΕΝ θέλω να μου σηκωθεί κι ότι μου μόλις μου κατέστρεψε το κόλπο αλλά ευτυχώς έχω άλλο ένα. Με ρωτάει ποιο είναι. Του λέω ότι όταν θέλω να μου πέσει, σκέφτομαι τον σκύλο μου που έχει πεθάνει εδώ και χρόνια. Πλησιάζει στο αυτί μου και ψιθυρίζει “I love dogs” και σκάμε στα γέλια. 

Μου σηκώνεται. 

Μου λέει «Αν η δεύτερη φορά ήταν ακόμη καλύτερη από την πρώτη, τι να περιμένω να συμβεί την τρίτη φορά;» 

Του λεω «Μάλλον θα πεθάνω και θα χάσεις την πτήση σου αύριο το πρωί». 

Γιατί είναι το τελευταίο του βράδυ στην Αθήνα, του είχα πει στα μηνύματα ότι ήμουν κουρασμένος και δεν θα καθόμουν πολύ και μου είχε απαντήσει ότι κι εκείνος ήταν πολύ κουρασμένος και ότι δεν είχε κάποια απαίτηση από εμένα. 

Είμαστε όρθιοι, γυμνοί και αγκαλιασμένοι και χαιδευόμαστε. 


Μιλάμε για το σπίτι του που είναι στην εξοχή και όχι σε κάποια μεγάλη πόλη του Ισραήλ γιατί πάντα ονειρευόταν κάτι τέτοιο. 

Λέμε για το πώς, καμιά φορά, από εκεί που δεν το περιμένεις, συναντάς ανθρώπους όπως έγινε με εμάς.

Συμφωνούμε ότι όταν είμαστε πολύ καυλωμένοι παίρνουμε συχνά βιαστικές αποφάσεις γιατί θέλουμε απλώς να γαμηθούμε και για αυτό συναντάμε τόσους μαλάκες κι ότι όταν δεν είμαστε και τόσο καυλωμένοι, λειτουργεί και μας καθοδηγεί το ένστικτο και μπορεί να συμβούν πράγματα σαν κι αυτό. 
Δηλαδή η ανθρώπινη επαφή, η επικοινωνία και αληθινά τέλεια γαμήσια. 

Του λέω πως όταν χύνω γίνομαι πολυλογάς και μου λέει ότι του αρέσει η φωνή μου. 


Τον αγκαλιάζω σφιχτά και βγάζω έναν αναστεναγμό ανακούφισης που επιτέλους κάνει την καρδιά μου να σταματά να χτυπά τόσο δυνατά και γρήγορα. 

Αυτός περνάει το ένα χέρι του γύρω από τον λαιμό μου, το άλλο κρέμεται στο πλάι γιατί το είχε χτυπήσει μια μέρα που έπαιζε με τα ανίψια του και τώρα είναι στον γύψο. 

(If you know, you know)












Δεν υπάρχουν σχόλια: