6.12.11

blogovision #15 (γιακωβος)

Κοιταξτε να δειτε: Εγω, πριν ανακαλυψω τουτο το συγκροτημα, βρισκομουν καπου αναμεσα στους Nirvana και τους Κατσιμιχαιους. Μια μερα με πηρε μια φιλη απο το χερι και με πηγε στη σχολη της, αναψε εναν υπολογιστη και μου εβαλε να τους ακουσω. Οποτε θα τους βαλω στη λιστα μου μονο και μονο επειδη δεν θα υπηρχε λιστα τωρα αν δεν υπηρχαν αυτοι τοτε. ΒΕΒΑΙΑ, αν ημουν σιγουρος οτι θα εβρισκα με ανεση 20 δισκους, μπορει και να τους αφηνα να καθονται αυτους. Γιατι η αληθεια ειναι πως αυτη τη στιγμη ακουω για πρωτη φορα το αλμπουμ.


15.
Puressence - Solid State Recital






Νταξει, ακουγεται. Δεν εχει μεσα τραγουδια που να θυμιζουν εστω και ενα απο εκεινα που ειχα ακουσει στο μινισκιουλ απο πλευρας ανταποκρισης live τους στη Ροδο (?!) πριν απο τετρακοσχια περιπου χρονια. Κι ουτε τσουζει η καρδια μου οποτε ακουω την φωνη του James Μουντρίτσκι. Και λεω απο μεσα μου: «Καθε καλλιτεχνης που δεν μπορει να ξεπερασει τον εαυτο του, πρεπει να τον αντιγραφει, αν τον σεβεται». Και μετα δε βρισκω κανενα νοημα σε αυτο που ειπα απο μεσα μου κι απλα αγαπω αντανακλαστικα τους Puressence γιατι μου θυμιζουν την φιλη μου την Φωτεινη κι εκεινο το παραξενο φορεμα που της ειχε ραψει η γιαγια της, που το λεγαμε Το Φορεμα-Πουλί








20. Miss Li - Bits & Bruises 
19. Florrie - Experiments 
18. Florence and the Machine - Ceremonials 
17. Kakkmaddafakka - Hest 
16. Younger Brother - Vaccine





Δεν υπάρχουν σχόλια: