5.12.11

blogovision #16 (ludopatini)


16. The Cults - The Cults


Κοίτα τώρα τι γίνεται με τους Cults. Κανονικά θα ήταν ψηλότερα. Δηλαδή ήταν, μέχρι πριν από λίγο. Μέχρι που αποφάσισα να γράψω το κειμενάκι για τον δίσκο που θα ήταν σε αυτή τη θέση. Ενα πιο ροκ δίσκο, πιο σκοτεινό ας πούμε. Και γράφοντάς το συνειδητοποίησα ότι παραείναι φανταστικός για να είναι μόνο στο 16. Παρότι το 16 είναι το αγαπημένο μου νούμερο. Και διχάστηκα για λίγο για το ποιόν πρέπει να βάλω πιο ψηλά. Ετσι κι αλλιώς αυτή η ιεραρχία πολύ με βασανίζει, στην πραγματικότητα αυτοί είναι οι 20 αγαπημένοι μου δίσκοι, δεν μπορώ να τους ιεραρχήσω, είναι σα να λέω ποιό παιδί μου αγαπάω περισσότερο. Αλλά οι λίστες είναι πολύ γαμάτες, ας το παραδεχτούμε, για αυτό και αποφάσισα να το κάνω. Το θέμα είναι ότι στην πορεία συνειδητοποίησα πως αυτός ο διχασμός είναι εγγενής του χαρακτήρα μου. Δηλαδή: μεταξύ αυτής της girly φαν ελαφρώς ρετρό ναζιάρας γκόμενας που λέει κι ένα fuck you αν χρειαστεί και κάνει αυτόν τον δίσκο ξεχωριστό και της πιο νταρκ, ανδρόγυνης, καταθλιπτικής, πιο απροσπέλαστης ροκ του άλλου, παλατζάρει μόνιμα και η προσωπικότητά μου -σπανίως επιτυχημένα. Στις 00.54 της Δευτέρας 5 Δεκεμβρίου του 2011, τώρα δηλαδή, κέρδισε η δεύτερη. Αρα οι Cults παίρνουν τη χαμηλότερη θέση, αλλά και το αγαπημένο μου νούμερο. 

Fair deal. 








17. Destroyer - Kaputt 
18. Acrylics - Lives and Treasures 
19. Dum Dum Girls - Only In Dreams 
20. Adele - 21



Δεν υπάρχουν σχόλια: