4.12.11

blogovision #17 (γιακωβος)

Δυο δισκους ακουγα φετος τις μερες που ημουν σκατα. Εννοω τις μερες που ημουν σκατα και δεν ηθελα να ειμαι σκατα. Γιατι υπαρχουν και μερες που ειμαι σκατα και θελω να ειμαι. Οπως υπαρχουν και μερες που δεν ειμαι σκατα αλλα θελω να γινω. (Εχω δισκους για την τελευταια κατηγορια. Θα'ρθει κι αυτωνων η ωρα.) 
Δυο δισκοι λοιπον, αλλα επειδη ο ενας ειναι το Ανεβα στη Στεγη να φαμε το Συννεφο του Γιαννη Ξανθουλη σε μουσικη Κατσαρου και κυκλοφορησε το 1980 νομιζω, στη λιστα μπορω να βαλω μονο τον ενα.


17. 
Kakkmaddafaka - Hest






Ειναι τοσο χαζοχαρουμενο αυτο το αλμπουμ που σχεδον δεν το συμπαθω. Και τι ονομα ειναι αυτο; Κακμανταφακα. Δηλαδη και να θες τους προτεινεις, ντρεπεσαι λιγο. «Νταξει μαλακα, ακουσες καινουριο Κακμανταφακα;» Δε σου βγαινει. 
Παρ'ολα αυτα, με το Touching να με κανει να νιωθω σαν να πρωταγωνιστω σε μιουζικαλ, την ωρα που κατεβαινω την Αποστολου Παυλου στο Θησειο (τυπου Dancer in the Dark αλλα αν επαιζε ο Tραβολτα τον ρολο της Bjork), με τους μικροπωλητες να κανουν φωνητικα, τις παχουλες κυριες να ανταποκρινονται στο ξαφνικο cheeky φλερτ μου και να χορευουν στον αερα, δεν θα μπορουσα να μην δωσω μια θεσουλα στους -μπολικους- Νορβηγους κυριους απο την Νορβηγια. 


Lying in my bed with this terrible ache in my head
But yesterday was great when we were dancing round and singing
(απο το τραγουδι Drø Sø που εχει και ρεφρεν στα Νορβηγεζικά, αρα ειναι και εθνικ)


 


20. Miss Li - Beats & Bruises
19. Florrie - Experiments
18. Florence and the Machine - Ceremonials





Δεν υπάρχουν σχόλια: