3.12.11

blogovision #18 (γιακωβος)

Το κρατουσα για λιγο πιο μετα αυτο το αλμπουμ, αλλα γραφοντας γι'αυτο συνειδητοποιησα οτι δεν το εχω ακουσει ακομη ολοκληρο. Δηλαδη δεν εχω ακουσει αλλο τραγουδι απο το track δυο. (62 plays μεχρι αυτη τη στιγμη στο iΤunes μου - ολα απο τον δρομο.)


18.
Florence and the Machine - Ceremonials




Εμενα η Φλοράνς δεν μου το γεμιζε το ματι, σταυρωστε με. Την ειχα για μια σαρανταρα που κανει αυτο το παραξενο ειδος μουσικης, που δεν ειναι σκετο ποπ αλλα εχει και μια αλλη λεξη πριν ή μετα κι οχι παντα την ιδια και να μου το θυμηθειτε δεν αργει ο πολεμος των genres που προφερεται περιπου «ζαν'ρ».


Μετα εμαθα οτι η Φλορανς ειναι μικροτερη μου κι οτι απλως μοιαζει με σαρανταρα. Δεν εψαξα γιατι. Αλλα ειμαι φαν των επιτυχημενων κοριτσιων κοντα στην ηλικια μου (βλ. Lady Gaga, Καλομοιρα και Βανδη).Το Ceremonials το κατεβασα αλλα το ειχα για μερες ανζιπάριστο. Μια μερα το περασα στο ipod για να το ακουσω σε μια πτηση.


***


Η φωτεινη ενδειξη προσδεθειτε σβηνει. Φοραω τα ακουστικα. Βαζω κατευθειαν το Shake it Οut γιατι ξερω οτι αυτο ειναι το single. Τελειωνει. Το ακουω ξανα. Ξανα. Με τα συννεφα απο κατω γινεται της καριολας, ολο το αεροπλανο χαζευει απο τα παραθυρα, μεχρι και μια αεροσυνοδος. Συμβαινουν ολα αυτα τα κλισε με τα οποια μπορεις να περιγραψεις αυτο που κανει ο ηλιος στα συννεφα, εκει γυρω στο απομεσημερο. Συνουσια. Πηδημα δηλαδη. Σεξ.
Στο ριπίτ. Το μυαλο μου εχει γινει ζεστος πουρες φωνητικων. Ο τροπος με τον οποιο τραγουδαει Tonight Ι'm gonna bury that horse in the g-round με κανει να μην μπορω να αντισταθω στο παθιασμενο λιπσινκ. Μου αρεσει να τραγουδω αυτον τον στιχο με τον τροπο ακριβως που το κανει η ιδια, σχεδον οσο μου αρεσει να κανω την Whitney την ωρα που λεει M-μπατ αμποβ ολ δις αη γουις-σου-γιου λοβ.
Και μετα ερχεται αυτο το Μπουχτησα με την αχαρη καρδια μου, αποψε θα την ξεριζωσω και θα επανεκινηθω (σε ελευθερη μεταφραση). Ε, χεσε με. Οχι τωρα που δεν ανοιγουν τα παραθυρα.
Μπαινουμε σε ενα συννεφο. Το αεροπλανο ταρακουνιεται γιατι ετσι κανουν τα αεροπλανα οταν μπαινουν στα συννεφα, δεν ξερω γιατι αλλα μου φαινεται απολυτα σωστο. Η ενδειξη προσδεθειτε, αναβει παλι.


ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ  Ενας ακομη λογος για τον οποιο αγαπω αυτο το τραγουδι, ειναι επειδη μεχρι να βρω online τους στιχους του, αντι να ακουω It's hard to dance with the devil on your back, ακουγα It's hard to dress with the devil on your bed... ΚΛΕΙΝΕΙ Η ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ






20. Miss Li - Beats & Bruises 
19. Florrie - Experiments





Δεν υπάρχουν σχόλια: