17.12.11

blogovision #4 (ludopatini)


4. Radiohead - The King Of Limbs

Οι άνθρωποι χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Σε αυτούς που θεωρούν ότι το καλύτερο άλμπουμ των Radiohead είναι το OK computer και σε αυτούς που θεωρούν ότι είναι το Kid A. Εγώ λόγω ηλικίας και ιδιοσυγκρασίας ανήκω στους πρώτους, αλλά δεν έχει τόση σημασία αυτό, σημασία έχει ότι στο δικό μου μυαλό υπάρχουν μόνο άνθρωποι που αγαπούν τους Radiohead. Οι υπόλοιποι ανήκουν σε εκείνο το σύμπαν μαζί με τους ναζί, τους βιαστές και αυτούς που στέκονται μπροστά στις πόρτες του μετρό και μπαίνουν πριν βγεις. Είμαι και άρρωστη, δεν μπορώ να πω το μου, το κεφάλι μου κάνει ηχώ και η μύτη μου κοκάκιας, οπότε δεν έχω, αλλά δε νομίζω ότι χρειάζεται να πω περισσότερα. Τα μαγικά παραληρήματα του Tομ Γιορκ θα φτιάχνουν πάντα τη χρονιά μου. 









5. Arctic Monkeys - Suck It And See
6. EMA - Past Life Martyred Saints
7. Young Galaxy - Spaceshifting
8. Girls - Father, Son, Holy Ghost
9. Metronomy - The English Riviera
10. The Decemberists - The King Is Dead
11. Keren Ann - 101
12. Lykke Li - Wounded Rhymes
13. Forest Fire - Staring at the X
14. Clap Your Hands Say Yeah - Hysterical
15. Crystal Stilts - In Love With Oblivion
16. The Cults - The Cults
17. Destroyer - Kaputt
18. Acrylics - Lives and Treasures
19. Dum Dum Girls - Only In Dreams
20 Adele - 21 





Δεν υπάρχουν σχόλια: