17.12.11

blogovision #4 (γιακωβος)

Σας ειχα πει απο την αρχη οτι δεν μπορω να μιλαω για τραγουδια. Τελικα μιλησα πολυ. Παρα πολυ μιλησα τελικα και ειπα και τα δικα μου, τις ρομαντικες ιστοριες μου, θλιβερες ερωτικες συνηθισμενες και νομιζω εχω κι αλλες μεχρι το τελος.


Αλλα δε θελω να νομιζετε οτι εχω ταυτισει την μουσικη με τη θλιψη ή τον χαλασμενο ερωτα. 


Ασχετα με το τι λεει καθε τραγουδι τους ξεχωριστα, καποιοι δισκοι μου προκαλουν ενα γενικο συναισθημα, απο εκεινα τα πολυ φουσκωτα και αφρατα αλλα καθολου παραγεμισμενα. 
Ειναι σαν να τσαλαβουτω στον πυρηνα, στο συναισθημα οπως υπαρχει χωρις την εμπειρια, χωρις τα προσωπικα σημεια αναφορας. 


Σαν να αγαπω οπως αγαπαει η αγαπη κι οχι εγω
Σαν να πονω οπως θα πονουσε ο πονος κι οχι εγω


αλλα πολυ πιο κανονικα απ' ο,τι ακουστηκε αυτο. 



4.
Of Monsters and Men - My Head is an Animal


(Αν η εκδρομη ηταν συναισθημα)







Οποτε βαζω αυτον τον δισκο, στο μυαλο μου εχω την Μανινα και τον Πανο. Και θυμαμαι κατι που καποιος, καποτε μου ειχε πει. 
Οτι ερχομαστε στον κοσμο για να κανουμε φιλους.












20. Miss Li - Beats & Bruises 
19. Florrie - Experiments 
18. Florence and the Machine - Ceremonials 
17. Kakkmaddafakka - Hest 
16. Younger Brother - Vaccine 
15. Puressence - Solid State Recital 
14. Tapes n' Tapes - Outside 
13. Twin Sister - In Heaven 
12. Clare Maguire - Light After Dark 
11. Uh Huh Her - Nocturnes 
10. Scott Matthew - Galantry's Favorite Son 
09. Chapel Club - Palace 
08. Big Scary - Vacation
07. Lady Gaga - Born this Way
06. Jason Bajada - The Sound your Life Makes 
05. Lykke Li - Wounded Rhymes



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

<3