1.12.12

BLOGOVISION κανονικη εισαγωγη με τα ολα της (γιακωβος)


η μερα ειναι Παρασκευη 30 Δεκεμβριου

η ωρα ειναι 22:48

Mε μεγαλη μου χαρα σας ανακοινωνω οτι μολις κατεληξα στην τελικη τριανταπενταδα μου!
Mου φαινεται οτι, οπως και περυσι, θα αρχισω το countdown επιπολαια - βαζοντας δηλαδη στη θεση 20 
τον δισκο απο τους τριαντα πεντε που θα παιξει πρωτο το shuffle μου. Εννοειται πως αυτο θα το κανω μονο για το νουμερο εικοσι. Για να παρω μπρος.

Και μη νομιζετε οτι εφτασα ευκολα στην τριανταπενταδα!

Μετα το πρωτο ξεσκαρταρισμα 
- χεστηκατε το ξερω αλλα ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΠΩ - 
ειχα ξεχωρισει πενηντα κατι δισκους

Ο αριθμος ηταν τετοιος, ακριβως επειδη -οπως ειπα πιο κομψα στην χθεσινη μινισκιουλ εισαγωγη μου- φετος δεν ακουσα μουσικη. 
Δηλαδη ακουσα παααααρα πολλη μουσικη αλλα δεν αγκαλιαστηκα εντονα με αυτην, τουλαχιστον τοσο ωστε να κολλησουν στο δερμα μου αρκετα τραγουδια. 
Τα περισσοτερα repeat στο ipod μου τα κερδισαν χαζοτραγουδα που χρησιμοποιουσα για να μου δινουν κεφι και ρυθμο στο δρομο για τη δουλεια (Taylor Swift, η Παναγιά η Αλαμπάμα να σ'εχει καλα)
ή παλαιοτερα τραγουδια που ειχα αναγκη να ακουσω. 
Οπως οταν παιρνεις τηλεφωνο, μετα απο μηνες, τον πρωην σου. Ετσι για να δεις τι κανει. Ο πρωην βεβαια, συνηθως δεν σηκωνει το τηλεφωνο. Τα τραγουδια ομως, παντα απαντουν.

Και που λετε, αφαιρεσα απο την πενηνταδα ολους τους δισκους που περιειχαν τραγουδια που επαιζε κατα καιρους το playlist στη δουλεια γιατι ΤΑ ΣΙΧΑΘΗΚΕ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΤΑ ΣΙΧΑΘΗΚΕ και το ξερω οτι μπορει να γινομαι αδικος, αλλα σκασιλα μου. Δεν μπορω αλλο! Ακουω Divine Fits και θελω να διπλωσω ρουχα! Ο Πωλητης Ρουχων σε Πολυεθνικη, ειναι ο νεος Σκυλος του Παβλοφ. 

Υστερα αφαιρεσα τους πολυ «ταχα μου» δισκους. Αυτους που θελεις να εχεις ακουσει αλλα δε θελεις και πολυ να ακους. 

Και τελος, αφαιρεσα τους δισκους που ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να αρεσαν στην Μανινα (με την ιδια προστυχια που ειχα προσθεσει δισκους μονο και μονο επειδη μπορει να αρεσαν στην Μανινα). Στο κατω-κατω, συγκατοικοι ειμαστε σε καθε μπλογκοβιζιον, λιγος σεβασμος.

Βαζω λοιπον ενα ποτηρι Μποζολέ Νουβώ και παταω shuffle ... 





(το μποζολέ)


Δεν υπάρχουν σχόλια: