17.12.12

blogovision #4 (γιακωβος)


εγω, προσφατα


Δεν μου αρεσουν οι συναυλιες.

Οριστε, το ειπα.

Και δεν ειναι σαν κατι φαγητα που λεω οτι δεν μου αρεσουν, χωρις να τα εχω δοκιμασει ποτε.

Τις εχω δοκιμασει τις συναυλιες.

Η πρωτη μου σημαντικη συναυλια ηταν αυτη των Puressence.
Ηταν σημαδι απ'τον Θεο.
Ημουν εφηβος, τους ειχα ανακαλυψει προσφατα, η κοσμοθεωρια μου ειχε αλλαξει, ακουγα το Casting Lazy Shadows ολη μερα
κι εκεινοι ερχονταν για συναυλια στη Ροδο.

ΣΤΗ ΡΟΔΟ, που ουτε η Λενα Παπαδοπουλου* δεν ερχοταν για συναυλια.

Κούτσα-κούτσα 300 ανθρωποι μαζευτηκαμε. Οι 299 φωναζαν «Casting Lazy Shadows!» (εγω ποτε δεν κανω παραγγελιες) ωσπου ο Jamie o τραγουδιστης βαρεθηκε να μας αγνοει και μας ειπε οτι δεν το ελεγαν πια γιατι το θεωρουσαν γρουσουζικο.
ΓΡΟΥΣΟΥΖΙΚΟ.
Το τραγουδι που με ειχε κανει ιντι και κουλ απο εκει που ημουν εθνικ και αμπιεντ και ξερακιανo new wave.
Μετα τη συναυλια πηγα στο μπαρ που ειχαν οι διοργανωτες.
Ηταν εκει ο Jamie. Εκανα πως δεν τον ηξερα.

Η δευτερη συναυλια ηταν των Madrugada στο Γκαγκαριν. Ζουσα στην ΑΘηνα πια και φιλοξενουσα τον Χ που ειχε ερθει απο τη Ροδο για να τους δει.
Ο Χ με ειχε φιλησει καποτε
και μετα εκανε σαν να μη με ειχε φιλησει ποτέ γιατι
«Ξερεις πώς ειναι ο κοσμος»
κι εγω τον περιμενα πώς και πώς γιατι στην Αθηνα ο κοσμος ηταν αλλιως και μπορει τη στιγμη που θα ελεγαν το Blue, που ηταν το αγαπημενο του, o Χ να μην κρατιοταν αλλο και να μετετρεπε το δηθεν τυχαιο αγγιγμα των ωμων και των παπουτσιων, σε παθιασμενο πεταχτο φιλι κοντα στο στομα.
Αλλα φυσικα οι Μαντρουγκαντα δεν επαιξαν ποτε το Μπλου.
Και ο Χ δεν με φιλησε.

Ουτε απο ντιντζεη δεν εχω ζητησει τραγουδι. Αλλα εκεινη τη βραδια φωναξα τοσες φορες ΣΤΡΕΗΤΖ ΚΟΛΟ ΜΠΛΟΥ, τοσο δυνατα, που βραχνιασαν και οι πεντε επομενες μετενσαρκωσεις μου.
Και δεν μου αρεσε καν το τραγουδι.

Ο Χ επεστρεψε για την συναυλια των Ντουραν Ντουραν.
Με τον Ν ειχαμε μολις χωρισει επειδη εγω ειχα εμμονη με τον Χ.
Δηλαδη ενας απο τους λογους ηταν αυτος. Κι ενω το ηξερε οτι δεν με ενοιαζαν οι Ντουραν και με ενοιαζε μονο ο Χ, μου εκανε δωρο το εισιτηριο. Μαλλον γιατι πιστευε στην αγαπη. Και γιατι μου ειχε σπασει τον φουρνο μικροκυματων πανω στον χωρισμο κι επρεπε καπως να με αποζημιωσει και να το παιξει ανωτερος.

Δεκα χιλιομετρα περπατημα απο το αυτοκινητο στο Τερρα, η αγοραφοβια μου ανεξελεγκτη, να εχω πιει σαραντα μπυρες και να κατουριεμαι και οι τουαλετες να ειναι επτα λοφακια πιο 'κει, η Καλυ Τσιλιδου μπροστα μου να μου κρυβει το stage, οι Ντουραν να λενε ολα τα αγαπημενα τραγουδια του Χ και ο Χ να μη με φιλαει.
Να μην με αγγιζει καν τυχαια με τον ωμο του ή το παπουτσι του
κι εγω να ειμαι σε φαση I shaved my balls for THIS??

Γιατι, εκτος ολων των αλλων, βαθια μεσα μου ειχα μπερδεψει τους Ντουραν με τους Αχά και περιμενα ολη νυχτα να ακουσω το Take on Me.


Η τελευταια συναυλια ηταν της Μαντονα. Ειχαμε κανονισει με την παρεα μου να παμε.
Ημασταν μια πολυ ερωτευμενη παρεα. Φιλοι και γκομενοι μπλεγμενοι αρμονικα, χωρις δραμα. Σαν οικογενειακη αμερικανικη σειρα, αλλα με ναρκωτικα.
Ωσπου μια αλυσιδωτη αντιδραση μικροπρεπειας και μικροψυχιας και συναισθηματικης καθυστερησης, προκαλεσε τεραστια εκρηξη την ημερα που θα μου εδιναν το εισιτηριο που μου ειχαν αγορασει και απο τη μια στιγμη στην αλλη εμεινα μονος.
Δηλαδη εντελως μονος. Χωρις φιλους, χωρις γκομενο, χωρις εισιτηριο.
Λες και το καναλι ειχε αποφασισει ξαφνικα να κοψει την ξενερωτη σειρα, πριν το φιναλε της δευτερης σεζον. Κι ενω ειχα ηδη υπογραψει για τριτη.


Συχνα λεω «Ουαου ερχεται ο ταδε, να παμε να παμε να παμε», μα στο τελος παντα βρισκω μια δικαιολογια για να αποφυγω το live.

Τους Shearwater, λοιπον, δεν πηγα να τους δω. Γιατι... «δεν ειχα λεφτα».



4. Shearwater - Animal Joy















*η Λενα Παπαδοπουλου ειναι τραγουδιστρια κι εχει πει αυτην την κομματαρα







05. Archive - With Us Until You're Dead
06. Eugene McGuinness - The Invitation to the Voyage
07. Jake Bugg - Jake Bugg
08. Saint Saviour - Union
09. Jason Lytle - Dept. of Disappearance
10. Ezra Furman - The Year of No Returning
11. Lone Wolf - The Lovers
12. Boy Friend - Egyptian Wrinkle
13. Black Marble - A Different Arrangement 
14. Lambchop - Mr. M 
15. Perfume Genius - Put Your Back N 2 It 
16. The 2 Bears - Be Strong 
17. Stagnant Pools - Temporary Room 
18. All will be Quiet - On the First Day 
19. Exitmusic - Passage 
20. Wymond Miles - Under the Pale Moon 




Δεν υπάρχουν σχόλια: