14.12.12

blogovision #7 (by γιακωβος)



εμενα αυτος ο δισκος μου αρεσει για τρεις λογους.

ο πρωτος λογος που μου αρεσει αυτος ο δισκος ειναι γιατι μου θυμισε το φθινοπωρο του 95 που ηταν ενα τελειο φθινοπωρο γιατι ειχαν βγαλει καινουριο τραγουδι οι Beatles μετα απο 25 χρονια
και το τραγουδι αυτο τελικα δεν ηταν πολυ ωραιο και γι'αυτο συνεχισαμε να τραγουδαμε το Yesterday στα διαλειμματα κι οχι αυτο. Γιατι εμας δεν μας ενοιαζε και πολυ γιατι ημασταν 10 χρονων κι ετσι δεν περιμεναμε 25 χρονια αλλα λιγοτερα. Και το Yesterday ηθελε ο Πολ Μακαρτνεη να το πει Ομελετα γιατι του ηρθε η εμπνευση οταν εφτιαχνε ομελετα και γι'αυτο οποτε τρωω ομελετα σκεφτομαι τους Μπητλς.

ο δευτερος λογος που μου αρεσει αυτος ο δισκος ειναι γιατι μου θυμισε το καλοκαιρι που πηγα για πρωτη φορα μονος μου διακοπες σε ενα τελειο νησι τη Νισυρο και το πρωι που κατεβηκα απο το δωματιο μου για να φαω πρωινο, στο σαλονι του ξενοδοχειου επαιζε Μπομπ Ντιλαν και εφαγα γιαουρτι με φρουτα βλεποντας το λιμανι κι επειδη το παιδι που ειχε το ξενοδοχειο ηξερε οτι μου αρεσει ο Μπομπ Ντιλαν γιατι του το ειπα, καθε πρωι μου εβαζε Μπομπ Ντιλαν στο πρωινο. Και το επομενο καλοκαιρι πηγα παλι στη Νισυρο με τη φιλη μου τη Στεφανια αλλα ακουγαμε τα τραγουδια του Fame Story στο ντισκμαν. 

ο τριτος λογος που αρεσει αυτος ο δισκος ειναι γιατι μου θυμιζει ολες τις φωτογραφιες της μαμας μου απο τοτε που η μαμα μου ηταν πολυ νεα και ειχε τα μαλλια της κοντα αγορέ σαν τους Μπητλς και φορουσε τζιν και φαινεται στις φωτογραφιες να ειναι τοσο κουλ που θα ηθελα πολυ να κανω παρεα μαζι της αλλα δεν ξερω σε τι γλωσσα θα μιλουσαμε γιατι τοτε η μαμα μου μιλουσε μονο γαλλικα κι εγω δεν ξερω καλα γαλλικα και σιγουρα δεν θα τραγουδουσαμε μαζι γιατι η μαμα μου εχει χαλια φωνη και δεν θα μπορουσε να μου κανει τα φωνητικα στο Help εκει που μπαινει ο αλλος πιο νωρις και λεει but now these days are gone



07. Jake Bugg - Jake Bugg


















08. Saint Saviour - Union
09. Jason Lytle - Dept. of Disappearance
10. Ezra Furman - The Year of No Returning
11. Lone Wolf - The Lovers
12. Boy Friend - Egyptian Wrinkle
13. Black Marble - A Different Arrangement 
14. Lambchop - Mr. M 
15. Perfume Genius - Put Your Back N 2 It 
16. The 2 Bears - Be Strong 
17. Stagnant Pools - Temporary Room 
18. All will be Quiet - On the First Day 
19. Exitmusic - Passage 
20. Wymond Miles - Under the Pale Moon 


Δεν υπάρχουν σχόλια: