13.12.12

blogovision #8 (by γιακωβος)


Στα ονειρα μου βλεπω οτι πεταω με εναν τροπο πολυ κανονικο.
Δεν βλεπω οτι εχω φτερα.
Ουτε οτι αιωρουμαι πολλα μετρα πανω απο το εδαφος.
Πεταω με εναν τροπο σχεδον μακαβριο και αστειο.
Δεν νιωθω καποια ιδιαιτερη ελευθερια. 
Την αισθανομαι την βαρυτητα.
Απλως, στα ονειρα μου, η βαρυτητα ειναι λιγο πιο ελαστικη.

Κι ενω το ιδιο μου το ασυνειδητο (ο,τι σκατα ειναι αυτο που φτιαχνει τα ονειρα μου τελοσπαντων) παντα αμφισβητει αυτα που μου προβαλει, το οτι εγω πεταω σαν τον μαλακα ενω ολοι γυρω μου περπατουν μου το πλασαρει σαν ενα εντελως φυσιολογικο κουσουρι. Μια χαζη κι ασημαντη αναπηρια. 
Με αποτελεσμα, οταν ξυπνω, να νιωθω ανακουφισμενος που δεν μπορω να πεταξω.



08. Saint Saviour - Union
















09. Jason Lytle - Dept. of Disappearance
10. Ezra Furman - The Year of No Returning
11. Lone Wolf - The Lovers
12. Boy Friend - Egyptian Wrinkle
13. Black Marble - A Different Arrangement 
14. Lambchop - Mr. M 
15. Perfume Genius - Put Your Back N 2 It 
16. The 2 Bears - Be Strong 
17. Stagnant Pools - Temporary Room 
18. All will be Quiet - On the First Day 
19. Exitmusic - Passage 
20. Wymond Miles - Under the Pale Moon 




Δεν υπάρχουν σχόλια: