12.12.12

blogovision #9 (by ludopatini)



No 9 The Heavy - The Glorious Dead

Ισως

Είναι λίγες ημέρες τώρα που συνειδητοποίησα πως έχω πέσει θύμα μιας πρωτοφανούς πλεκτάνης· αυτή μου η ψήφος είναι το αποτέλεσμα ενός δαιμόνιου σχεδίου. Και μάλιστα όχι δικού μου. Εγώ προσωπικά δεν ξέρω ποιοί είναι οι Heavy και τι έκαναν στη ζωή τους μέχρι σήμερα. Εμένα ο monksdream μου πέρασε το lp τους στο dropbox, τους αποθέωσε και μετά άφησε το The Glorious Dead να κάνει τη δουλειά του. Ο σαλονικιός με την τραγιάσκα, όπως φαίνεται, είχε σχέδιο: δε του χωρούσαν οι Heavy στην 20αδα, ίσως δεν κολλούσαν με τις ιστορίες του κυρίου Τ, πάντως δε θα κατάφερνε να τους ψηφίσει. Ενιωθε τύψεις. Ηταν καλό δισκάκι να πάρει ο διάολος. Οχι πολύ καλύτερο από το προηγούμενό τους, αλλά αυτό δε θα πείραζε κάποιον που δεν είχε ακούσει το προηγούμενό τους. Κάπου εκεί εμπνεύστηκε το κόλπο και μπήκα στην εξίσωση. Ημουν το τέλειο θύμα. Στην κατάλληλη ηλικία για να πέσω εύκολα με το στυλ, εμμονική με τις κιθάρες και αυτό το λίγο πιο παρωχημένου τύπου χορευτικό ροκ, πάντα ετοιμοπόλεμη για λίγο χορό πάνω σε δερμάτινα 12ποντα μποτάκια μέχρι τον αστράγαλο -προφανέστατα το μόνο απόλυτα σωστό παπούτσι για να χορέψει κανείς στους ρυθμούς αυτής της μπάντας. Το έστειλε και περίμενε τις αντιδράσεις. Δε χρειαζόταν καν να με καθοδηγήσει περαιτέρω. Οταν από μόνη μου τον ενημέρωσα μερικές ημέρες αργότερα ότι το έχω κυριολεκτικά λιώσει στις ακροάσεις, φαντάζομαι χαμογέλασε δαιμόνια και χάιδεψε μια φανταστική γάτα στην άκρη του γραφείου του: ήξερε ότι ήταν ο πρώτος που είχε καταφέρει να βρει τρόπο να ψηφίσει 21 άλμπουμ. Οταν τον ρώτησα αν θα τους βάλει κι αυτός στην εικοσάδα, μου απάντησε μόνο «ίσως». Για να μη με απογοητεύσει αλλά και γιατί ήξερε ότι το ίσως ήταν η πιο σέξι απάντηση της χρονιάς. 
Οπως ακριβώς κι αυτός ο δίσκος. 








βραβείο πιο χοτ στίχου της χρονιάς: "do you kiss your mother with a mouth like that?"


#10 Twin Shadow - Confess
#11 Lawrence Arabia - The Sparrow
#12 Jessie Ware - Devotion
#13 Rufus Wainwright - Out of the Game
#14 Pan Pan - That pink dot up in the sky
#15 Lambchop - Mr M
#16 Menomena - Moms
#17 Perfume Genius - Put your back N2 lt
#18 Porcelain Raft - Strange Weekend
#19 Chromatics - Kill for love
#20 Heartless Bastards - Arrow




Δεν υπάρχουν σχόλια: